Zákaznícka zóna
Dôležité

Stav vodomeru nahlasujte priamo cez Zákaznícku zónu LVS: https://zakaznik.lvsas.sk/

Vážení zákazníci, v súvislosti so zmenou ceny vodného a stočného na dvojzložkové ceny s účinnosťou od 28. apríla 2025 (podrobné informácie nájdete na: www.lvsas.sk/aktuality) si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste v termíne od 7. mája 2025 do 20. mája 2025 nahlásili aktuálny stav vodomeru na svojich odberných miestach.
Stav vodomeru nahlasujte priamo cez Zákaznícku zónu LVS, ktorá sa nachádza na webovom sídle LVS: https://zakaznik.lvsas.sk/.
Za nahlásenie stavu vodomeru v bytových domoch spravovaných správcovskou spoločnosťou zodpovedá príslušný správca.


Cena vody sa mení na dvojzložkovú

ÚRSO informuje na svojom webovom sídle, že zavedením dvojzložkovej ceny sa priemerná cena vodného a stočného výrazne nezmení, zavádza sa ale spravodlivejšie prerozdelenie nákladov medzi všetkých odberateľov, pretože sa odstraňuje stav, kedy za odberateľov s nulovou spotrebou výdavky na údržbu ich pripojenia na vodovodnú a kanalizačnú sieť platili ostatní.
V tejto súvislosti Vás Liptovská vodárenská spoločnosť, a. s., o tejto skutočnosti informuje nasledovne: prečítajte si tu
Tu uvidíte vzorovú faktúru s popisom a vysvetlivkami
Rozhodnutie ÚRSO pre zavedenie dvojzložkovej ceny: Rozhodnutie 0033_2025_V
Informáciu o zavedení dvojzložkovej ceny vody, ako ju zverejnil ÚRSO: nájdete tu 

Súbory cookies:

Pri návšteve a používaní tejto webovej stránky ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Cookies umožňujú hlavne to, že ak nás navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka ním rýchlejšie, a náš web vám ponúkne relevantné informácie. Okrem základných cookies, ktoré sú nevyhnutne potrebné pre fungovanie stránky a nevyžadujú váš súhlas, spracúvame na základe vášho súhlasu aj analytické cookies na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovania našich stránok. Ak sa rozhodnete zablokovať základné cookies, niektoré služby alebo stránka nebudú fungovať. Ak neodsúhlasíte analytické cookies, nebudete sa podieľať na meraní návštevnosti a následnom zlepšovaní výkonnosti stránky na základe získaných súhrnných dát.