Zákaznícka zóna
Dôležité

Koronavírus: svoje záležitosti môžete stále vybavovať aj telefonicky alebo elektronicky

Zákaznícke centrum sme otvorili, ale s ohľadom na preventívne protipandemické opatrenia môžete stále využívať aj neosobný kontakt pri vybavovaní svojich záležitostí a osobnú návštevu nahradiť telefonickou alebo elektronickou formou. Viac ...

Stav vodomeru

Liptovská vodárenská spoločnosť, a. s., Vám ponúka možnosť nahlásenia stavu vodomeru prostredníctvom tohto formuláru.

Odberateľ (majiteľ objektu) je povinný umožniť zamestnancom LVS, a. s., prístup k vodomeru. Pokiaľ odberateľ v dobe odpočtu nie je prítomný, môže vyplniť príslušný formulár o stave vodomeru a odošle ho priamo do sídla LVS, a.s.

Ak LVS, a. s., neobdrží informáciu o stave vodomeru do 5 dní odo dňa doručenia odpočtového lístka, tak v zmysle aktuálnych všeobecných obchodných podmienok stanoví a vyfakturuje spotrebu priemerom.

(z faktúry)

* povinné položky - bez ich vyplnenia nebude formulár odoslaný