Zákaznícka zóna
Dôležité

Koronavírus: svoje záležitosti môžete stále vybavovať aj telefonicky alebo elektronicky

Zákaznícke centrum je otvorené, ale s ohľadom na preventívne protipandemické opatrenia môžete stále využívať aj neosobný kontakt pri vybavovaní svojich záležitostí a osobnú návštevu nahradiť telefonickou alebo elektronickou formou. Viac ...

Reklamácie

Postup odberateľa a dodávateľa pri reklamácií, lehoty na vybavenie reklamácií, výpočet množstva odberu pitnej vody a výpočet množstva odvedenej odpadovej vody za čas poruchy meradla určuje Reklamačný poriadok, ktorý je dostupný v zákazníckom centre LVS, a.s. a na www.lvsas.sk.

Reklamáciu môže zákazník uplatňovať:

  • osobne, telefonicky alebo e-mailom v zákazníckom centre LVS, a.s.
  • telefonicky na oddelení stálej služby LVS, a.s. (dispečing)  
  • písomne na adresu spoločnosti
  • cez internet – vyplnením a odoslaním nižšie uvedeného formulára

Ak zákazník uplatňuje reklamáciu iným ako písomným spôsobom, pracovník LVS, a.s. je povinný spísať o tomto písomný záznam (reklamačný protokol). Za písomne doručenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou.

Poruchy a odstávky

Odstávka vody

Z dôvodu rekonštrukcie vodovodného potrubia bude vo štvrtok 23. septembra 2021 v mestskej časti Okoličné odstávka dodávky pitnej vody v čase od 8.00 do 10.30 hodiny.
● ● ●
Pre rekonštrukciu vodovodného potrubia bude v sobotu 25. septembra 2021 v Okoličnom prerušená dodávka pitnej vody od 8.00 do 21.00 hodiny. Náhradné zásobovanie pitnou vodou bude zabezpečené cisternami na križovatkách ulíc: Okoličianskej a Smrečianskej, Sihotskej a Mierovej. Počas odstávky bude jazdiť aj pojazdná cisterna s pitnou vodou.
Ďakujeme za pochopenie.