Zákaznícka zóna
Dôležité

Vážení zákazníci, v zákazníckom centre môžete opäť využívať predĺžený stránkový deň v stredu do 16.30 hodiny.

Reklamácie

Postup odberateľa a dodávateľa pri reklamácií, lehoty na vybavenie reklamácií, výpočet množstva odberu pitnej vody a výpočet množstva odvedenej odpadovej vody za čas poruchy meradla určuje Reklamačný poriadok, ktorý je dostupný v zákazníckom centre LVS, a.s. a na www.lvsas.sk.

Reklamáciu môže zákazník uplatňovať:

  • osobne, telefonicky alebo e-mailom v zákazníckom centre LVS, a.s.
  • telefonicky na oddelení stálej služby LVS, a.s. (dispečing)  
  • písomne na adresu spoločnosti
  • cez internet – vyplnením a odoslaním nižšie uvedeného formulára

Ak zákazník uplatňuje reklamáciu iným ako písomným spôsobom, pracovník LVS, a.s. je povinný spísať o tomto písomný záznam (reklamačný protokol). Za písomne doručenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou.

Súbory cookies:

Pri návšteve a používaní tejto webovej stránky ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Cookies umožňujú hlavne to, že ak nás navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka ním rýchlejšie, a náš web vám ponúkne relevantné informácie. Okrem základných cookies, ktoré sú nevyhnutne potrebné pre fungovanie stránky a nevyžadujú váš súhlas, spracúvame na základe vášho súhlasu aj analytické cookies na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovania našich stránok. Ak sa rozhodnete zablokovať základné cookies, niektoré služby alebo stránka nebudú fungovať. Ak neodsúhlasíte analytické cookies, nebudete sa podieľať na meraní návštevnosti a následnom zlepšovaní výkonnosti stránky na základe získaných súhrnných dát.