Zákaznícka zóna
Dôležité

Koronavírus: svoje záležitosti môžete stále vybavovať aj telefonicky alebo elektronicky

Zákaznícke centrum je otvorené, ale s ohľadom na preventívne protipandemické opatrenia môžete stále využívať aj neosobný kontakt pri vybavovaní svojich záležitostí a osobnú návštevu nahradiť telefonickou alebo elektronickou formou. Viac ...

Reklamácie

Postup odberateľa a dodávateľa pri reklamácií, lehoty na vybavenie reklamácií, výpočet množstva odberu pitnej vody a výpočet množstva odvedenej odpadovej vody za čas poruchy meradla určuje Reklamačný poriadok, ktorý je dostupný v zákazníckom centre LVS, a.s. a na www.lvsas.sk.

Reklamáciu môže zákazník uplatňovať:

  • osobne, telefonicky alebo e-mailom v zákazníckom centre LVS, a.s.
  • telefonicky na oddelení stálej služby LVS, a.s. (dispečing)  
  • písomne na adresu spoločnosti
  • cez internet – vyplnením a odoslaním nižšie uvedeného formulára

Ak zákazník uplatňuje reklamáciu iným ako písomným spôsobom, pracovník LVS, a.s. je povinný spísať o tomto písomný záznam (reklamačný protokol). Za písomne doručenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou.

Súbory cookie:

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie.
Ak povolíte všetky cookies a navštívite nás nabudúce, pripojíte sa vďaka ním rýchlejšie, a náš web vám ponúkne relevantné informácie a umožní vám počas objednávky jednoduchšie vyplniť vaše údaje. Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovania našich stránok. Ak sa rozhodnete neakceptovať cookies, nebudete môcť používať niektoré funkcie na našej webovej stránke.