Zákaznícka zóna

Reklamácie

Postup odberateľa a dodávateľa pri reklamácií, lehoty na vybavenie reklamácií, výpočet množstva odberu pitnej vody a výpočet množstva odvedenej odpadovej vody za čas poruchy meradla určuje Reklamačný poriadok, ktorý je dostupný v zákazníckom centre LVS, a.s. a na www.lvsas.sk.

Reklamáciu môže zákazník uplatňovať:

  • osobne, telefonicky alebo e-mailom v zákazníckom centre LVS, a.s.
  • telefonicky na oddelení stálej služby LVS, a.s. (dispečing)  
  • písomne na adresu spoločnosti
  • cez internet – vyplnením a odoslaním nižšie uvedeného formulára

Ak zákazník uplatňuje reklamáciu iným ako písomným spôsobom, pracovník LVS, a.s. je povinný spísať o tomto písomný záznam (reklamačný protokol). Za písomne doručenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou.